Действия

- Ходы игроков:
   Ключевая информация (3)
   Репутация (2)
   Образец чарника (1)
   --------------------------- 
   Глава I: Новобранцы (376)
   --------------------------- 
   Отряд Эрайи (928)
   Эрайа (103)
   Интларрин (13)
   Лорин (6)
   Тал'Атар (43)
   Наллрин (21)
   --------------------------- 
   Мужской отряд (70)
   Филрус (41)
   Кев'Рен (40)
   Шак'сен (12)
   Надирд (26)
   Нат (2)
   --------------------------- 
   Отряд Айнаре (298)
   Айнаре (24)
   Венорш'олот (2)
   --------------------------- 
   Архивы 
   --------------------------- 
   Отряд Эльшабет (209)
   Риель (13)
   Линир (46)
   Эльшабет (16)
   Малиира 
   Кетан (8)
   Мужская (5)
   Альлиррин (6)
   Лиэд (2)
   Зеекир (8)
   Деплочар (5)
   Эрсвенспир (2)
   Айлвин (8)
   Ксариус (41)
   Динин (37)
   Налфейн (1)
   Отряд Линир (550)
- Обсуждение (3651)
- Информация
-
- Персонажи

Форум

- Для новичков (3750)
- Общий (17786)
- Игровые системы (6252)
- Набор игроков/поиск мастера (41667)
- Котёл идей (4359)
- Конкурсы (16075)
- Под столом (20442)
- Улучшение сайта (11251)
- Ошибки (4386)
- Новости проекта (14674)
- Неролевые игры (11855)

[D&D 3.5] Оршалар, Жертвенная Чаша | ходы игроков | Образец чарника

 
DungeonMaster Gromdar
07.09.2016 20:18
  =  
Имя
Раса
Класс и уровень
Exp:

STR 10 [+0] 10
DEX 10 [+0] 8 +2 drow
CON 14 [+2] 16 -2 drow
INT 22 [+6] 18 +2 drow
WIS 10 [+0] 10
CHA 10 [+0] 8 +2 drow

HD: 10d4 +2 Con
HP: 42 (4 +2x9 lvl +2x10 Con)
Initiative: +0 (+0 Dex)
Speed: 30 ft
AC: 10 = 10 base +0 armor +0 shield +0 Dex
Touch: 10
Flatfooted:

Attack options:
BAB: +5 (+5 класс)
Base melee: +4 = +5 base -1 Str
Scimitar: +4 (1d6/18-20/x2)
Base ranged: +5 = +5 base +0 Dex
Hand crossbow: +5 (1d4/18-20/x2)

Languages:
Common, Undercommon, Elven, Drow Sign Language, Draconic, Abyssal, Infernal, Terran

Saves:
Fort: +5 = +3 wizard +2 Con
Ref: +3 = +3 wizard +0 Dex
Will: +9 = +7 wizard +0 Wis +2 race

Skills: (2 + 6 Int)x5 цшяфкв
Concentration (Con)p = 1 (1 Con)
Climb (Str)f =
Craft (tattoo) (Int)fp = 10 (5 fight +4 pal +1 Int)
Diplomacy (Cha)p = 14 (8 pal +8 Cha)
Handle animal (Cha)fp = 8 (8 Cha)
Heal (Wis)p = 3 (2 shadow +1 Wis)
Intimidate (Cha)f = 13 (5 fight +8 Cha)
Jump (Str)f =
Knowledge (nobility and royalty) (Int)p = 5 (4 pal +1 Int)
Knowledge (religion) (Int)p = 10 (8 pal +1 shadow +1 Int)
Ride (Dex)fp = 6 (5 fight +1 Dex)
Search (Int) = 3 (1 Int +2 drow)
Sense Motive (Wis)p = 1 (1 Wis)
Swim (Str)f =

Race feats:
(Drow)
Abilities: +2 Dex, -2 Con, +2 Int, +2 Cha
Darkvision 120
Light Blindness – daylight blinds the drow for 1 round; then a –1 to Attack rolls, Spot checks, & Search checks in bright light
Immunity to magic sleep
+2 Racial bonus on Listen, Search, & Spot checks.
Automatic Search check if an Elf passes within 5’ of a secret or concealed door
+2 Racial bonus to saves vs. Enchantments
+2 Racial bonus on Will save vs. spells & spell-like abilities
Automatic proficiency with Hand-Crossbows, Rapier, & Shortsword.
Spell Resistance of (11 + Character level)
Spell-Like Abilities: A drow with an Intelligence score of 13 or higher can use the following spell-like abilities. 1/day - dancing lights, darkness, faerie fire. Caster level equals drow’s class level.

Proficiency:
All simple and martial weapons, with all types of armor (heavy, medium, and light), and with shields (except tower shields).

Class feats:
(Название класса)
1) Scribe Scroll
1) Summon Familiar

Traits:
Cautious - +1 dodge bonus to AC when FD, –1 penalty on saving throws made to resist fear effects.

Flaws:
Code of Arms - -4 on attack rolls against creatures not armed with a melee/ranged weapon. This is negated if the creature has a natural attack.
Shaky - –2 penalty on all ranged attack rolls.

Feats:
1) Spell Focus (illusion) - +1 save DC
Flaw) Greater Spell Focus (illusion) - +1 save DC
Flaw) Silent Spell - The target spell no longer has a verbal component. +1 LA


Spells:
0 lvl spells (4 base/day, DC 19)
1 lvl spells (4 base +2 Int/day, DC 19)
2 lvl spells (4 base +2 Int/day, DC 19)
3 lvl spells (3 base +1 Int/day, DC 19)
Displacement - на 1 раунд/уровень даёт 50% шанса промаха по вам врагам
5 lvl spells (2 base +1 Int/day, DC 19)
Dream - проникает в сон цели, назвав её имя/титул, и может передать любой длины сообщение. В случае, если цель не спит, можно отменить заклинание или ждать в трансе, пока цель заснёт

Inventory:
Доспехи и оружие

Маг вещи

Одежда
Coif (капюшон) - (2 sp)
Bodysuit, black (черный костюм) - 1 lb. (30 gp) +2 Hide в темных местах
Nightshirt, silk (шелковая пижама) - (6 gp)
Silk Coat (черная шелковая рубашка) - 1 lb. (10 gp)
Silk Breeches (черные шелковые подштанники) - (8 gp)
Velvet Vest (вельветовый жилет) - 1 lb. (2 gp)
Leather Shoes (кожаные мокасины) - 1 lb. (3 sp)
Отредактировано 09.11.2016 в 17:25
1

Добавить сообщение

Нельзя добавлять сообщения в неактивной игре.